martes, 19 de febrero de 2008

coves



24/08/07
Enviar esta foto por e-mail
Etiquetas adhesivas con tus fotos
Permalink
I segueixo descobrint aquestes terresss...Avui aquestes coves a les que varem intentar entrar fa uns mesos pero feia massa freddd.Una paraula per a resumir-les? IMPRESIONANTS.Son les que més m'han agradat de totes les que he vist.Esgotant els pocs dies que em queden.......i pensar que el 7 tinc un exàmen i encara no m'he mirat res. I que fins dimarts no em porta els apunts la noia que fa dos dies he conegut....i a sobre tinc que estar a l'oficina de l'u al sis (si, l'exàmen el tinc el set) per a suplir a la "jefa" i a la "jefa de la jefa"...que passi el que hagi de passar...XD fuck comptabilitat....i res mes, només actualitzo perque m'ha agradat molt aquesta foto que he fet avui ^^...i actualitzo en català perque em feia gràcia. Fa quasi un any que no el parlo ni l'escric, però em sembla que em segueixo enrecordant... però ja no tinc tanta agilitat com avans per a pensar-hi en català..... buenu, que més dóna...xDdmrs

commentMax = 1500;

Mensajes del Libro de Visitas (4)
rakelitaaa_87 dijo en 25/08/07 3:56 …
Uala tia, al veure k estaba escrit en catala pensaba k ki actualitzaba era la Pitxo :SA mi tmb m'agrada anar a veure coves d'aquestes jejejePer cert, fes-hi una ullada al meu flog, t'emportaras una sorpresa ;)Petunets ^^P.D: Leli, hem quedat per fer un dinar el dimecres a les 2.30 a les Bobiles, diga'm si pots venir o no (si arribes una mica tard no passa res ^^) kisses maka
Bloquear
Borrar
padi_jato dijo en 26/08/07 7:43 …
dmrs catalana-riojana.....ta salío la venilla...aonde son esas cuevas exactament?JATO
Bloquear
Borrar
chus_arion dijo en 27/08/07 16:53 …
No entiendo nada. ¿En qué idioma hablas?Saludos desde Castilla
Bloquear
Borrar
radpat_24 dijo en 1/09/07 17:11 …
Creía ke el idioma se te había borrado xD yo estoy en barna y casi no lo utilizo, menos mal ke el manga lo escuxo en catalan ke sino ni eso xDDD buena respuesta chusi! y sobre las fotos ¬¬ me recuerdan a sant mikel del fai xDDDDDDD~Leli~
Borrar

No hay comentarios: